tirsdag 6. september 2011

Hårpleie



Jeg har kastet meg på bølgen. Gikk til innkjøp av Moroccanoil oil treatment i dag. Brukes i vått hår etter shampo og balsam. Håret vil tørke raskere (iflg den pratsomme og behjelpelige damen). Style som normalt. Den er ikke varmebeskyttende, så man bør bruke et produkt for dette. Ta evt litt i etter styling for å kontrollere frizz, samle tuppene og gi glans. Den tynger ikke håret, gjør det ikke fett, men vær allikevel obs på mengden, det skal ikke så mye til. Ta litt i håndflaten, gni ut i hendene og fordel i håret. Hendene blir ikke klissete av den.



Dette er mer enn nok, fløt litt utover, så er ikke så mye som det ser ut til. Det følger med praktisk pumpe. 





Jeg kjøpte også et reisesett med shampo og balsam for blondt hår og en varmebeskyttende spray for farget hår fra Juice. Det er et australsk merke, jeg har aldri sett det før. Spennende å prøve nye ting. 

2 kommentarer:

  1. Jeg også har sykt lyst å prøve oljen!

    SvarSlett
  2. Prøv den, prøv den ;) Kuren skal visstnok være superbra, og. Den står nå på min liste for neste hårkur som må prøves.

    SvarSlett