onsdag 7. september 2011

# 4

4. Do you like wearing foundation? If so, what's your color and favourite?








Jeg liker foundation. Det jevner fint ut og dekker over det jeg vil ha dekket over. Nå bruker jeg bareMinerals golden fair og gloMinerals golden medium. Golden fair er ganske lys, men mørkere nyanse fra bareMinerals blir for oransje på meg. gloMinerals er ikke så oransje, så jeg bruker den etterpå. Lett over panne, kinn, hake og nese. Til slutt bruker jeg hydrating mineral veil fra bareMinerals for å matte ned og bevare sminken. 


Jeg synes det er lettere å variere hvor mye foundationen skal dekke med mineralpudderfoundation enn vanlig flytende foundation. Gjøres enkelt ved å benytte forskjellige koster eller svamp. Jeg har også foundation fra Estée Lauder (som vist i # 3) og den dekker veldig bra. Men med foundationkost og nøye påføring dekker bareMinerals nesten like godt. Og så føles den lettere på huden. 

3 kommentarer:

  1. sv: tusen takk, hyggelig å høre :) de skoene ja, er dritfete!

    Jeg bukte id medium tan før, men har gått over til glominerals dark honey. id er visstnok ikke så sunn for huden ved bruk over tid, da den inneholder veldig mye bismut.

    SvarSlett
  2. Det visste jeg ikke. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det! :)

    SvarSlett
  3. Jeg har nettopp kjøpt meg bareMinerals (fairly light) og er fornøyd så langt :) Syns mineralpulver er mye bedre enn annen klissete foundation ;P

    SvarSlett