torsdag 6. oktober 2011

Hudpleiefavoritter

Dette er mine favorittprodukter for tiden. Sammen med hudpleietimer fungerer disse veldig bra, jeg merker stor forskjell på huden min. Jeg har problemhud (uren hud som blir fort blank, men også tørr). Her går jeg til en Dermalogicaklinikk, hjemme er jeg kunde hos Oslo Hudpleieklinikk avd Grünerløkka (anbefales!). 



Hver morgen og kveld vasker jeg ansiktet med rensen fra Priori. Etterpå sprayer jeg Ultracalming mist over ansiktet, den er helt fantastisk god. Kan også brukes for å friske opp i løpet av dagen. Jeg avslutter med kremen Active moist, den trekker godt inn i huden, fukter bra, uten å bli for fet. Til øynene bruker jeg øyekremen Hydra Complete fra Estée Lauder. Innimellom bruker jeg serumet Advanced night repair eye fra Estée lauder på natten. 


To-tre ganger i uken skrubber jeg ansiktet med Daily microfoliant. Den er akkurat passe kornet. Etterpå påfører jeg ansiktsmasken Sebum clearing masque, veldig bra. Avslutter med mist og krem. Huden er så myk, ser friskere ut og det er lettere å legge sminke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar